Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с парното?

    Струва ми се, че когато сложа врътката да духа топло(примерно на 24) и кача да духа на 2,3 или 4 започва да духа по-студено,отколкото на 1. Климата НЕ Е включена. Възможно ли е?
    ПП: ДОлу в краката духа топло при всички скорости - на предното и страничните стъкла е тази разлика.
    Alfa Romeo 156 1.6 T.S. LandiRenzo


  • #2
    Първоначално публикувано от Желязков Покажи съобщение
    Струва ми се, че когато сложа врътката да духа топло(примерно на 24) и кача да духа на 2,3 или 4 започва да духа по-студено,отколкото на 1. Климата НЕ Е включена. Възможно ли е?
    ПП: ДОлу в краката духа топло при всички скорости - на предното и страничните стъкла е тази разлика.
    Ако ти е задръстен поленовия филтър - може. Ако не са ти наред клапите (управлението) пак може. Трето - няма

    Comment


    • #3
      Не просто е възможно,ами е съвсем нормално.Когато ползваш скоростите на вентилатора,различни от auto,врътката за градусите играе роля,до толкова,до колкото да зададеш топло или студено.Контралът на температурата не работи.Когато по-голям обем въздух преминава за по-кратко време,няма начин да се загрее достатъчно.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
        Не просто е възможно,ами е съвсем нормално.Когато ползваш скоростите на вентилатора,различни от auto,врътката за градусите играе роля,до толкова,до колкото да зададеш топло или студено.Контралът на температурата не работи.Когато по-голям обем въздух преминава за по-кратко време,няма начин да се загрее достатъчно.
        Абе при мен си духа топло дори и не на ауто

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Venko36 Покажи съобщение
          Абе при мен си духа топло дори и не на ауто
          Много ясно.Чети внимателно.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
            Много ясно.Чети внимателно.
            Исках да ти кажа, че се загрява достатъчно. А на не го му духа студено

            Comment


            • #7
              Това е субективно усещане за температурна разлика и се дължи на дебита на съответните духалки.Ако пъхне един термометър,ще види,че разлика няма.Температурата на въздушните потоци ще е еднаква.Колегата не е написал,че духа студено,а че духа малко по-хладен въздух.Обяснението е в термодинамиката на флуидите.Същото като при един проточен бойлер.Пускаш слабо водата,а нагревателя е на мах. и ето ти гореща вода,но пуснеш ли силно водата,същия нагревател я прави просто хладка.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                Това е субективно усещане за температурна разлика и се дължи на дебита на съответните духалки.Ако пъхне един термометър,ще види,че разлика няма.Температурата на въздушните потоци ще е еднаква.Колегата не е написал,че духа студено,а че духа малко по-хладен въздух.Обяснението е в термодинамиката на флуидите.Същото като при един проточен бойлер.Пускаш слабо водата,а нагревателя е на мах. и ето ти гореща вода,но пуснеш ли силно водата,същия нагревател я прави просто хладка.
                Аз казвам да си смени първо поленовия филтър

                Comment


                • #9
                  Да го смени.Чистият филтър винаги е от полза.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря колеги - без това имам ходене до един сервиз, ако не е много дебел този филтър ще го сменя.
                    ПП: Сори за глупавия въпрос, но какво точно представлява ауто бутона? Каква е разликата примерно ако е на ауто, или 1,2,3?
                    Alfa Romeo 156 1.6 T.S. LandiRenzo

                    Comment


                    • #11
                      Филтърът е 10лв.
                      В режим auto,в зависимост от вътрешната,външната и температурата на двигателя,електрониката ти поддържа зададената от теб температура.Във всички други режими работи като парното на една Жигула например.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Значи ли това, че на практика другите освен ауто са излишни и да го държа на ауто през цялото време? А има ли разлика в този бутон ауто на топло, ако е с включена клима или не?
                        Alfa Romeo 156 1.6 T.S. LandiRenzo

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Желязков Покажи съобщение
                          Значи ли това, че на практика другите освен ауто са излишни и да го държа на ауто през цялото време? А има ли разлика в този бутон ауто на топло, ако е с включена клима или не?
                          Аз го държа на ауто, но съм с климатроник. А 10лв. струва обикновеният, а не този с активен въглен

                          Comment


                          • #14
                            Колега, дори и на топло ли е с климатроник? Каква е разликата, освен, че ти кача разхода
                            Alfa Romeo 156 1.6 T.S. LandiRenzo

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Желязков Покажи съобщение
                              Колега, дори и на топло ли е с климатроник? Каква е разликата, освен, че ти кача разхода
                              Има разлика м/у твоя и моя. Ти си с климатик

                              Comment

                              Working...
                              X